【中文歌詞】blink-182 - Going Away T

 


blink-182 - Going Away to College
 
 Please take me by the hand
請牽起我的手
It's so cold out tonight
外頭是寒冷的夜晚
I'll put blankets on the bed
我會將毛毯鋪在床上
I won't turn out the light
徹夜點亮燈火
Just don't forget to think about me
請不要忘記我
And I won't forget you
而我也不會忘了你
I'll write you once a week she said
她說:每個禮拜我都會寫信給你

Why does it feel the same
為何這一切感覺如此類似
To fall in love or break it off
不管是墜入愛河還是分手
And if young love is just a game
如果年輕人間的愛情是場橄欖球賽
Then I must have missed the kick off
那我一定是錯過了開球
Don't depend on me to ever follow through on anything
別指望我微薄的能力
But I'd go through hell for you and
但我願為你赴湯蹈火 而

[Chorus:]
I haven't been this scared in a long time
我從未如此害怕過
And I'm so unprepared so here's your valentine
在毫無準備的情況下成為你的情人
Bouquet of clumsy words, a simple melody
一束笨拙的文字 一段簡單的旋律
This world's an ugly place, but you're so beautiful to me
這世界如此醜陋  而你在我眼中更顯美艷動人

I'll think about the times
我會想起那段時光
She kissed me after class
放學後她親吻了我
And she put up with my friends
包容我的豬狗朋友
I acted like an ass
儘管我表現得像個混蛋
I'd ditch my lecture to watch the girls play soccer
寧願翹課去看女孩踢足球
Is my picture still hanging in her locker?
我的照片是否還掛在她的置物櫃裡呢?

[Chorus x2] 

 

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()