close

 undefined

 

 

SK8 - Outside feat. Good Charlotte

Got me on the outside looking in
就讓我身處局外看著
Got me on the outside, outside
就讓我身處局外 身處局外
就讓我身處局外看著
Got me on the outside, outside
就讓我身處局外 身處局外
Yeah, uh, look
Yeah 聽我說

No class, pink lash
翹課 粉紅睫毛
White trash, they laugh
白種垃圾 飽受嘲笑
My pants, they match
我的褲子 過於合身
No one gave a shit about
沒人在乎
My dreams, my plans
我的夢想和計畫
Told me I can’t
只會潑我冷水
Don’t understand
根本不了解我
No one gave a shit about me
沒人在乎我

Anxiety is telling me
焦慮它提醒著我
That everyone around me, they don’t fuck with me
在我身邊的人 根本不在乎我
But I don’t care what they say
但我才不管他們怎麼想
Alone, I’m on my own, it’s how it’s supposed to be
孤獨一人 靠我自己 人生就該如此

I’ll be on the outsidе looking in
我會身處局外看著
I’ll be on the outside, outsidе
我會身處局外 身處局外
I’ll be on the outsidе looking in
我會身處局外看著
I’ll be on the outside, outsidе
我會身處局外 身處局外

Patience, patience is what they’re saying
耐心 他們總說要保持耐心
Heart keep racing, can’t turn it off
但我的心跳不斷加速 永不停歇
I’ve been chasing all this paper
我曾追逐著學歷與文憑
Time is wasted, and I’m burning out
卻都是浪費時間 令我精疲力盡

Anxiety is telling me
焦慮它提醒著我
That everyone around me, they don’t fuck with me
在我身邊的人 根本不在乎我
But I don’t care what they say
但我才不管他們怎麼想
Alone, I’m on my own, it’s how it’s supposed to be
孤獨一人 靠我自己 人生就該如此

I’ll be on the outsidе looking in
我會身處局外看著
I’ll be on the outside, outsidе
我會身處局外 身處局外
I’ll be on the outsidе looking in
我會身處局外看著
I’ll be on the outside, outsidе
我會身處局外 身處局外

Well, face it, I can’t change
承認吧 我不會改變
Don’t worry about me
不用替我擔心
I’m too strange, it’s too late
我是個怪咖 一切都已太遲
Don’t worry about me
不用替我擔心

Running away
全速逃離
From my mistakes
過去的錯誤
I’ll find my way
我終將找到自己的路
I’ll find my way
我終將找到自己的路

I’ll be on the outsidе looking in
我會身處局外看著
I’ll be on the outside, outsidе
我會身處局外 身處局外
I’ll be on the outsidе looking in
我會身處局外看著
I’ll be on the outside, outsidе
我會身處局外 身處局外

Well, face it, I can’t change
承認吧 我不會改變
Don’t worry about me
不用替我擔心
I’m too strange, it’s too late
我是個怪咖 一切都已太遲
Don’t worry about me
不用替我擔心



這首歌同樣收錄於SK8最新專輯"Last Day on Earth"之中,
繼上次分享的歌曲找來Sum 41跨刀,
這首歌則同樣找來Pop punk老團Good Charlotte合作。
很喜歡這首歌描述了主唱在人生經歷中格格不入的過去,
表明自己不會屈就於大環境的常規,
而是做自己當個局外人就好。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()