close
 

【中文歌詞】Machine Gun Kelly - Time

 

 

Machine Gun Kelly - Times Of My Life

[Verse 1]
I hope you doin' fine
我希望妳過得很好
I know we had our problems, but nevermind
我知道我們之間有許多問題 但別放在心上了
I just wanna say that, that I'm sorry after all this time
我只想說 這麼久以來 我很抱歉
I know things change
我知道世事無常
But every single song still feels like you
但每一首歌聽起來都還是像在描述妳
I never knew pain
我從未理解痛苦
Until the day I didn't look back when I left you
直到我轉身離開不再回頭的那一天

[Pre-Chorus]
And I know, I know, I know that you don't wanna hear it
而我知道 我知道 我知道 妳不想聽這些
But you know, you know, you know, you know, you know that
但其實妳知道 妳知道 妳知道 妳很清楚

[Chorus]
The best times of my life
我人生中最美好的時光
Are the ones that had you
就是與妳在一起的時候
I had to bury them inside
我得將那些回憶埋藏心底
To get me through
才能繼續往前

[Verse 2]
I hope you doin' fine
我希望妳過得很好
I know we had our problems but whatever
我知道我們之間有許多問題 但都不重要了
I've been broken for some time now, and I'm just
我心碎了好一段時間 而現在
Pullin' myself back together
我已振作了
I got rid of everything that smells like you
Before the summer so
夏天來臨前 我擺脫了所有聞起來像妳的東西
I can't spend time thinkin' 'bout somebody other than you
While I recover
儘管療傷時 我依舊只想著妳

[Pre-Chorus]
And I know, I know, I know that you don't wanna hear it (You don't want to hear)
而我知道 我知道 我知道 妳不想聽這些
But you know, you know, you know, you know, you know that (Yeah, you know)
但其實妳知道 妳知道 妳知道 妳很清楚

[Chorus]
The best times of my life (Best times of my life)
我人生中最美好的時光
Are the ones that had you (Are the ones that had you)
就是與妳在一起的時候
I had to bury them inside (Bury them inside)
我得將那些回憶埋藏心底
To get me through (To get me through)
才能繼續往前

[Outro]
The best times of my life (Times of my life)
我人生中最美好的時光
Were the ones with you, yeah, yeah
就是與妳在一起的時候
The best times of my life (Life)
我人生中最美好的時光
Are the ones that had you
就是與妳在一起的時候



這首歌原本要收錄在MGK於2020年發行的"Tickets to My Downfall Target Exclusive"專輯中,
但因為歌曲中的取樣沒有處理好,
聽起來跟Tom Pretty的歌曲太相似,
因此在最後一刻刪除。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()