【中文歌詞】blink-182 - Always

 

 

blink-182 - Always

I've been here before a few times
同樣的情況我之前也經歷過幾次
And I'm quite aware we're dying
自知我們的關係正走向毀滅
And your hands, they shake with goodbyes
妳的雙手 帶著再見的意涵揮舞著
And I'll take you back if you'd have me
只要妳還願意再跟我再一起 我願意接妳回來

So here I am, I'm trying
所以我還在這等待 持續努力嘗試著
So here I am, are you ready?
所以我還在這等待 妳準備好了嗎?

Come on, let me hold you, touch you, feel you, always
來吧 讓我抱緊妳 碰觸妳 感覺妳 直到永遠
Kiss you, taste you all night, always
親吻妳 整夜品嘗妳 直到永遠

And I'll miss your laugh, your smile
而我會思念妳的笑聲 妳的微笑
I'll admit I'm wrong if you tell me
只要妳告訴我 我就會承認我的錯誤
I'm so sick of fights, I hate them
我受夠了所有的爭吵 痛恨著它們
Let's start this again, for real
讓我們再一次 認真地重新開始 

So here I am, I'm trying
所以我還在這等待 持續努力嘗試著
So here I am, are you ready?
所以我還在這等待 妳準備好了嗎?
So here I am, I'm trying
所以我還在這等待 持續努力嘗試著
So here I am, are you ready?
所以我還在這等待 妳準備好了嗎?

Come on, let me hold you, touch you, feel you, always
來吧 讓我抱緊妳 碰觸妳 感覺妳 直到永遠
Kiss you, taste you all night, always
親吻妳 整夜品嘗妳 直到永遠
Come on, let me hold you, touch you, feel you, always
來吧 讓我抱緊妳 碰觸妳 感覺妳 直到永遠
Kiss you, taste you all night, always
親吻妳 整夜品嘗妳 直到永遠

I've been here before a few times
同樣的情況我之前也經歷過幾次
And I'm quite aware we're dying
自知我們的關係正走向毀滅

Come on, let me hold you, touch you, feel you, always
來吧 讓我抱緊妳 碰觸妳 感覺妳 直到永遠
Kiss you, taste you all night, always
親吻妳 整夜品嘗妳 直到永遠
Come on, let me hold you, touch you, feel you, always
來吧 讓我抱緊妳 碰觸妳 感覺妳 直到永遠
Kiss you, taste you all night, always
親吻妳 整夜品嘗妳 直到永遠

Always...
直到永遠
Always...
直到永遠


"Always"收錄於blink-182的第三張同名專輯中,
剛好符合最近的心情,
又因為歌詞很簡單,
只花五分鐘就翻好了。
很喜歡這首歌MV拍攝的手法,
Travis每次在MV中都是扮演賺盡好處的帥哥角色(笑),
穿西裝配上白色格紋Vans似乎挺帥的。

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 周里歐 的頭像
    周里歐

    震耳欲聾的樂聲間,聽見自我的聲音

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()