close

 undefined

 

 

HEY-SMITH - California

Hey I thought I heard you call
嘿 我以為我聽見你叫我
I don't know what you said
聽不懂你在說什麼
But I know that we feel the same
但我知道我們感覺一致

Hey I thought I heard you call
嘿 我以為我聽見你叫我
I keep hearing my name
一直聽到自己的名字
Wait for me and I'll be there
請等等我 我很快就會抵達

What's it like up there
那裏會是什麼模樣呢
(Come on break it out)
(來吧 讓我們開始)
You know that I care
你知道我很在乎
(It's been a long way)
(這是段遙遠的旅程)
By your side, by your side we'll be
與你相見 我們終將相見

California
加利福尼亞
Take me back to my utopia
帶我回到我的理想之地
And I'm playing here tonight
今晚我將在這表演
I'm so glad I kept my word
我很慶信自己信守諾言
And I always wanted to be heard
我一直都想被更多人聽見
Good things happen to those who
好事終會發生在那些
never give up
永不放棄的人身上

Hey I thought I heard you call
嘿 我以為我聽見你叫我
I don't know what you said
聽不懂你在說什麼
But I know that we feel the same
但我知道我們感覺一致

Hey I thought I heard you call
嘿 我以為我聽見你叫我
I keep hearing my name
一直聽到自己的名字
Wait for me and I'll be there
請等等我 我很快就會抵達

So many times I have faced a challenge
我多次面對挑展
I had to promise myself
我對自己許下承諾
It's right
我所走的方向沒有錯

Woh they go crazy
Woh 觀眾開始瘋狂了起來
Woh we're the reason
Woh 因為我們的到來

Woh they go crazy
Woh 觀眾開始瘋狂了起來
Woh we're the reason
Woh 因為我們的到來

California
加利福尼亞
Take me back to my utopia
帶我回到我的理想之地
California
加利福尼亞
And I remember
我一直記得

California
加利福尼亞
Take me back to my utopia
帶我回到我的理想之地
And I'm playing here tonight
今晚我將在這表演
I'm so glad I kept my word
我很慶信自己信守諾言
And I always wanted to be heard
我一直都想被更多人聽見
Good things happen to those who
好事終會發生在那些
never give up
永不放棄的人身上



HEY-SMITH於2006年在大阪組成,
歷經成員更迭,
目前為6人制的Ska punk樂團,
除了基本的吉他、貝斯與爵士鼓外,
更包括三種銅管樂器(小喇叭、伸縮喇叭、薩克斯風)。
樂團截至今年一共發行了6張專輯,
並於上個月釋出全新單曲"Inside Of Me"。

這首歌收錄於2018年推出的第五張專輯"Life In The Sun"中,
bridge的部分跟Bowling for Soup的"Punk Rock 101"很像XD
雖然沒特別找歌曲背景,
但我覺得這首歌是寫給海外的樂迷,
加州身為近代龐克搖滾的搖籃,
大概是樂團一直以來嚮往的地方,
並藉此呼應只要不放棄,
終能實現夢想。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()