close

 undefined

 

 

blackbear - toxic energey feat. The Used

From the moment that I met you
從我遇見妳的那一刻起
You had powers over me
妳就控制了我
Shoulda known
早該知道
I shoulda known
我早該知道
You were toxic energy
妳是負面能量的化身

You're lonely, addicted
妳是如此寂寞 對有害事物成癮
You clench your fists and quit it
妳握緊拳頭後離開
I'm friends with your sickness
我與妳的病態做朋友
I'm tired of havin' to fix it
但我已厭倦試圖修正
These white walls and white lines
四周的白牆與白色線條
Remind me of the bad times
不斷提醒我過去與妳一同
Alone with you in revery
沉醉其中的痛苦時光
Erase me, forget me
抹去我 忘了我吧

From the moment that I met you
從我遇見妳的那一刻起
You had powers over me
妳就控制了我
Shoulda known
早該知道
I shoulda known
我早該知道
You were toxic energy
妳是負面能量的化身
You were lightning
妳是閃電
You were cocaine
妳是毒品
You were everything between
妳曾是我的一切
Shoulda known
早該知道
I shoulda known
我早該知道
You were toxic energy
妳是負面能量的化身

Woah-oh, oh-oh
Toxic energy
負面能量的化身
Woah-oh, oh-oh
Toxic energy
負面能量的化身

You're lonely, addicted
妳是如此寂寞 對有害事物成癮
You clench your fists and quit it
妳握緊拳頭後離開
Your bitter heart is freezing
妳憤怒的心是如此冰冷
Anxiety, thoughts fleeting
焦慮與稍縱即逝的想法
Can't fix you, remove you
無法從不斷吞噬妳的大火中
From flames that consume you
拯救妳 帶妳離去
You knew me, I knew you
妳了解我 我了解妳
I changed and outgrew you
而我已改變並放下了妳

From the moment that I met you
從我遇見妳的那一刻起
You had powers over me
妳就控制了我
Shoulda known
早該知道
I shoulda known
我早該知道
You were toxic energy
妳是負面能量的化身
You were lightning
妳是閃電
You were cocaine
妳是毒品
You were everything between
妳曾是我的一切
Shoulda known
早該知道
I shoulda known
我早該知道
You were toxic energy
妳是負面能量的化身

Now I'm all alone in this big ol' house
如今我獨自一人身處巨大而古老的房內
I wonder if I'll ever make it out
思考著我是不是能逃出生天
I'm all alone in this big ol' house
我獨自一人身處巨大而古老的房內
I think it's gonna be a while
我想這需要些時間
(I think it's gonna be a while)
(我想這需要些時間)
I'm all alone in this big ol' house
我獨自一人身處巨大而古老的房內
I wonder if I'll ever make it out
思考著我是不是能逃出生天
(I wonder if I'll ever make it out)
(思考著我是不是能逃出生天)
I'm all alone in this big ol' house
我獨自一人身處巨大而古老的房內
I think it's gonna be a while
我想這需要些時間
(I think it's gonna be a while)
(我想這需要些時間)

I think it's gonna be a while
我想這需要些時間
I think it's gonna be a while
我想這需要些時間

Woah-oh, oh-oh
Toxic energy
負面能量的化身
Woah-oh, oh-oh
Toxic energy
負面能量的化身


這首歌將收錄於blackbear今年的最新專輯"In Loving Memory"中,
這張專輯與Travis Barker合作並將以Pop punk曲風為主,
專輯更找來blackbear兒時偶像The Used與New Found Glory合作,
這張專輯的中心主旨是寫給其去年去世的生父的信,
但這首歌主要還是關於blackbear離開一段對自己有害的關係。

有趣的是早在專輯製作前,
blackbear就已經在訪談中提及他未來想找The Used與NFG合作,
儘管他當時根本還沒聯絡對方,
但後來終究是如其所願。

The Used主唱Berts獨特的嗓音與breakdown的嘶吼,
幫這首歌加分了不少,
最棒的是現場中Berts少見的嗓子處於非常好的狀態XD

 

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()