close

undefined

 

 

Magnolia Park - I should've listened to my friends

You got me fucked up in my head, head
妳搞得我腦子一團亂
You got me fucked up in my head, head  
妳搞得我腦子一團亂

Hold on
稍等一會
How did it go
So wrong
這一切怎會錯得離譜
Thought you would stay
一直以為妳會留下
But so long
但這麼久以來
You always threatened to leave
妳總是威脅要離開
Now you’re gone
如今妳已走遠

I was so crazy about you
我曾為妳瘋狂
I thought it could work
以為我們會繼續走下去
My friends would warn me about you
我的朋友一直警告我多注意妳
But my vision was blurred
但我為愛模糊了雙眼
I couldn’t see all the red flags
At every turn
忽略了每個轉角的紅旗
You hurt me over and over
妳一次又一次地傷害我
Guess I’ll never learn
我猜我永遠學不會

You got me fucked up in my head, head
妳搞得我腦子一團亂
You got me fucked up in my head, head
妳搞得我腦子一團亂
I should have listened to my friends, friends
早該聽我朋友的建言
You got me fucked up in my head, head
妳搞得我腦子一團亂
You got me fucked up in my head
妳搞得我腦子一團亂

All that time we dated
每次我們約會
My heart got manipulated
我的心都被妳操弄
I always hated it, but i took so much shit from you
我一直痛恨著這樣的情況 但我已習慣其他妳造成的諸多鳥事
I’m a fool I guess
我猜我是個智障
I know I tried my best
我知道我已竭盡所能
But loving you just made me feel depressed
但愛著妳只讓我感到沮喪

I was so crazy about you
我曾為妳瘋狂
I thought it could work
以為我們會繼續走下去
My friends would warn me about you
我的朋友一直警告我要注意妳
But my vision was blurred
但我為愛模糊了雙眼
I couldn’t see all the red flags
At every turn
忽略了每個轉角的紅旗
You hurt me over and over
妳一次一又一次的傷害我
Guess I’ll never learn
我猜我永遠學不會

You got me fucked up in my head, head
妳搞得我腦子一團亂
You got me fucked up in my head, head
妳搞得我腦子一團亂
I should have listened to my friends, friends
早該聽我朋友的建言
You got me fucked up in my head, head
妳搞得我腦子一團亂
You got me fucked up in my head
妳搞得我腦子一團亂

I’m a fool I guess
我猜我是個智障
I know I tried my best
我知道我已竭盡所能
But loving you just made me feel depressed
但愛著妳只讓我感到沮喪


這首歌於我生日釋出XD,
接連兩首單曲都讓人喜歡到不行,
很久沒聽到如此純粹的Pop punk了,
讓人越來越期待他們的發展。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()