close
 

undefined


 

Trophy Eyes - Kill

[Verse 1]
Everybody said that you're no good for me
大家都說妳配不上我
But you look so pretty when you're lying through your teeth
但妳說起謊來是如此美麗
And it hurts so good when you're picking my bones clean
就連妳傷得我屍骨無存也痛得如此美麗
Yeah, it could've been bad if you meant something to me
是的 如果妳對我意義重大似乎不是好事

[Pre-Chorus]
Sneaking suspicion
偷偷地懷疑
I'll live to regret them
我將會活著後悔
The days I spent in your bed, telling secrets as friends
那些我在妳床上消磨的日子 說著朋友間的秘密

[Chorus]
Use me
利用我
Just like a plaything
就像玩物般
If you can't have it then no one ever will
如果妳無法擁有我 那他人也永遠沒機會
Sometimes we love what we kill
有時候我們愛著我們所傷害的人
Stay
留下吧
My little mistake
我親愛的錯誤
Girl that cried heartbreak you're incapable of
對那哭得彷彿心碎般的女孩 你無抵抗力
Sometimes we kill what we love
有時候我們愛著我們所傷害的人

[Verse 2]
Virgin to the truth
對真相保持
Two different points of view
相反的觀點
Repeat it in your head until you think it's true
不斷在你腦袋打轉直到你確信其為真理
Did your best to cut me deep I think that's cute
盡妳所能傷害我吧 我認為那很可愛
If that makes me the devil, then what does that make you?
如果這讓我成魔 那又是什麼造就了妳?

[Pre-Chorus]
Received my sentence
接受我的審判
I learned to accept it
我學會接受
I fear for your conscience
我害怕著妳的良心
Does it even exist?
是否已消失殆盡?

[Chorus]
Use me
利用我
Just like a plaything
就像玩物般
If you can't have it then no one ever will
如果妳無法擁有我 那他人也永遠沒機會
Sometimes we love what we kill
有時候我們愛著我們所傷害的人
Stay
留下吧
My little mistake
我親愛的錯誤
Girl that cried heartbreak you're incapable of
對那哭得彷彿心碎般的女孩 你無抵抗力
Sometimes we kill what we love
有時候我們愛著我們所傷害的人

[Outro]
Sent from above
墜入凡塵的天使
Not yours to love
不是你該愛上的對象
You're not the one I'm thinking of
你不是我想著的人
Sent from above
墜入凡塵的天使
Not yours to love
不是你該愛上的對象
You're not the one I'm thinking of
你不是我想著的人
Sent from above
墜入凡塵的天使
Not yours to love
不是你該愛上的對象
You're not the one I'm thinking of
你不是我想著的人
Sent from above
墜入凡塵的天使



這首歌於5/3釋出,
預計也將收錄於TE的最新專輯"Sucide And Sunshine"之中,
關於這首歌主唱John表示:
有些人會將愛當作武器,
而這首歌就是在說這些人。

感同身受。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()