close
 

undefined

 

 

 

ESKIMO CALLBOY - MC Thunder

It’s almost 6 in the morning
現在接近凌晨六點
Rolling out of the club
醉醺醺地離開夜店
No penny left in my pocket
口袋不剩半毛錢
It went all to the shots
全花在喝Shot上
I’d kill for a burger
超想吃個漢堡
Or a cab to ride home
或直接搭小黃回家
I’d like to call my mom
本來想打給我媽
But where the fuck is my phone
但我的手機她媽去哪了

Oh my god, what do my eyes
喔天啊 不敢相信
Spot there at the parking place?
我的雙眼在停車場看到了什麼
Fine curves! good shape! nice rack!
精緻的曲線 完美外觀 超讚造型
I wanna ride this impressive beauty
我想駕馭這令人驚豔的美女
Every night and day
每日每夜
Burn all the rubbers
整路燒胎
Better get out the way!
都別擋路!

I’m driving in a cadillac
我開著凱迪拉克
Cadillac
凱迪拉克
And I dont wanna give it back
我才不想還給車主
Give it back
才不還
I’m driving in a cadillac
我開著凱迪拉克
Cadillac
凱迪拉克
So fuck that, fuck that!
去你的 去你的
This is now my Cadillac
現在起這是我的凱迪拉克

It’s always time for a burnout
人總是有精疲力盡的時候
Waiting at the McDrive
在得來速排著隊
Gimme 20 chicken nuggets
給我來20塊麥克雞塊
And some nudes of your wife
附帶幾張你老婆的裸照
And the night is my witness
今夜是我的見證
As I drive into town
伴隨我開進市區
Check my new whip baby
看看我全新的甜心寶貝
With the V8 sound
搭載V8引擎聲浪

Oh my god, what do my eyes
喔天啊 不敢相信
Spot there at the parking place?
我的雙眼在停車場看到了什麼
Fine curves! good shape! nice rack!
精緻曲線 完美外觀 超讚造型
I wanna ride this impressive beauty
我想駕馭這令人驚豔的美女
Every night and day
每日每夜
Burn all the rubbers
整路燒胎
Better get out the way!
都別擋路!

I’m driving in a cadillac
我開著凱迪拉克
Cadillac
凱迪拉克
And I dont wanna give it back
我才不想還給車主
Give it back
才不還
I’m driving in a cadillac
我開著凱迪拉克
Cadillac
凱迪拉克
So fuck that, fuck that!
去你的 去你的
This is now my Cadillac
現在起這是我的凱迪拉克

Like a brave man in tights
我就像羅賓漢
I only take from the rich
劫富濟貧
Call me MC Thunder
叫我MC雷霆
MC Thunder
MC雷霆

Like a brave man in tights
我就像羅賓漢
I only take from the rich
劫富濟貧
Call me MC Thunder
叫我MC雷霆
MC Thunder
MC雷霆
Thunder...
MC雷霆

Like a brave man in tights
我就像羅賓漢
I only take from the rich
劫富濟貧
Call me MC Thunder
叫我MC雷霆
MC Thunder
MC雷霆

I’m driving in a cadillac
我開著凱迪拉克
Cadillac
凱迪拉克
And I dont wanna give it back
我才不想還給車主
Give it back
才不還
I’m driving in a cadillac
我開著凱迪拉克
Cadillac
凱迪拉克
So fuck that, fuck that!
去你的 去你的
This is now my Cadillac
現在起這是我的凱迪拉克



這首歌收錄於Eskimo Callboy 2017年的專輯"The Scene"中,
可以說算是他們轉型的起點,
歌曲相較之前加入更多偏舞曲的電子元素,
配上搞笑、中二的歌詞,
在Electronicore團中獨樹一格。
之後在2020年令他們大紅大紫的的"MMXX"EP,
EC更改編了這首歌推出第二集"MC Thunder II(Dancing Like a Ninja)",
舞曲跟惡搞的氛圍更加強烈,
也將他們的知名度往國際推進。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()