close

 undefined

 

 

Caspr - Play Pretend feat. Travis Barker

I've got a sickness in my blood, I think I'm fucked
我的血液中流淌著疾病 我想我大概是完了
Every night when I can't wake up
每一個醒不過來的夜晚
And every night that we’re in love, it's not enough
以及每一個我們相愛的夜晚 永遠不嫌多
All of the memories I've crushed
所有被我摧毀的回憶
Syringe my hand, I don't really care (I don't really care)
用針筒向手臂注射 我真的不太在乎 (我真的不太在乎)
Don't break my heart 'cause it's just turns back into sand
別讓我心碎 因為它頂多化為塵土
And it's something, it's something, makes me breathe
而那是 那是讓我賴以維生的空氣
And it's something, it's something, makes me scream
而那是 那是讓我尖叫的原因

Go on, go on, until it ends
就這樣 就這樣 直到結束
It hurts, it burns, I'll play pretend
再傷 再痛 我也會繼續假裝
Go on, go on, until it ends
就這樣 就這樣 直到結束
It hurts, it burns, I'll play pretend
再傷 再痛 我也會繼續假裝

I found your number in the phone book (I don't know)
在手機電話簿看見你的號碼 (我不知道)
About the mistakes and I was so shook, baby
關於那些錯事我備感驚訝 寶貝
I really hate it, so I won't look (Won't look)
我真心痛恨這一切 所以我選擇不看 (不會再看)
Does my addiction really drive you crazy?
我的毒癮是否讓你抓狂?
Keep her waiting for me (Keep 'em waiting)
要她繼續等我 (讓他們等我)
When the picture burns and we cut the trees
當照片全數燒毀 我們一同砍倒樹木
And I don't have to wait to be lonely
我不需要等待孤單
Said that you hate me, driving me crazy, oh
就說你恨我吧 儘管那讓我抓狂

Go on, go on, until it ends
就這樣 就這樣 直到結束
It hurts, it burns, I'll play pretend
再傷 再痛 我也會繼續假裝
Go on, go on, until it ends
就這樣 就這樣 直到結束
It hurts, it burns, I'll play pretend
再傷 再痛 我也會繼續假裝

Babe, will you trust me?
寶貝 你會信任我嗎?
Just know I got you running round in circles just to say that you love me
現在才明瞭我讓你落入說著你愛我的無限迴圈中
And the drugs make me fantasize
而毒品讓我終日幻想
Would you save yourself?
你會選擇救你自己?
Would you save my life?
還是會選擇救我呢?

So go on, go on, until it ends
就這樣 就這樣 直到結束
It hurts, it burns, I'll play pretend
再傷 再痛 我也會繼續假裝
Go on, go on, until it ends
就這樣 就這樣 直到結束
It hurts, it burns, I'll play pretend
再傷 再痛 我也會繼續假裝

Yeah, and I just play pretend
是的 我只是玩著假裝的遊戲
I just think that I'm dead, but I just play pretend
我只覺得自己早已死去 但我是假裝的而已
Do you ever play pretend? (Yeah)
你曾玩過一樣的遊戲嗎?
Over again, I'll just play pretend
一再地 我只是玩著假裝的遊戲
I kinda like that a lot
而我其實很喜歡這樣呢



Caspr原名Liam Aherne,
是位來自美國紐約的饒舌歌手。
關於他的介紹不是很多,
在2021年五月他釋出了簽入Atlantic Records後的第一首單曲"Coke Nose",
並於8/20釋出這首歌,
找來似乎都不用睡覺到處幫人打鼓跟製作單曲的Travis。
這首歌以Post-punk曲風為主,
帶入一點EMO rap的呢喃,
副歌讓人有70年代The Cure的錯覺。
歌詞不太好翻,
上下句沒啥連貫,
依我看來有點再描述敘事者與女友和毒品的三角關係,
如果之後有更多解釋或說明會再修改,

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()