Goody Grace - Scumbag (feat. blink-182)

I saw it coming
我預見了結局
Like a knife into my stomach
像把刀刺進我的胃
And there ain't no use in running
就算逃跑也毫無意義
While she's twisting it
她只是更用力地扭轉刀炳
Ran out of patience
耗盡耐性
Told me I'm both kinds of wasted
說我浪費著人生,糜爛的過活
Like this self-deprecation
像是身在自我貶低的死海中
That I'm swimming in
我放縱地游著
This candle's burning at both ends,
蠟燭兩頭同時燃燒
I think I'm learning
我想我正逐漸認清
There's a point of no return
已經沒有回頭的餘地
And this is it
一切到此為止

She says I'm a scumbag
她說我是個爛人
Wants to take her love back
想要挽回她的愛
Story of my life
我人生不斷重複的故事啊
Why am I such an asshole?
為何我成了個混球?
Everything is my fault
都是我的錯
Happens every time
不斷重複著
Why? (Ooh, why?)
為什麼呢?

Can't even argue
無力爭論
I'm too fucked up, 
我搞砸了一切
it's too hard to smash my heart in like a cartoon
我的心早已像卡通般誇張的碎裂
There's no fixing it
無法修復
Yeah, but what's the difference between broken love and prison?
Yean, 反正破碎的愛與監獄又有何差別?
She said "Why you never listen?"
她說"為什麼你總是不懂聆聽?"
'Least I think she did, yeah
至少我知道她有努力試過

I don't know, I don't know how it got so bad
我搞不懂,我搞不懂事情怎麼會走向結束
When it got so bad
當一切走向盡頭
I don't know why I make you sad
我搞不懂為什麼我讓妳如此難過

She says I'm a scumbag
她說我是個爛人
Wants to take her love back
想要挽回她的愛
Story of my life
我人生中不斷重複的故事啊
Why am I such an asshole?
為何我成了個混球?
Everything is my fault
都是我的錯
Happens every time
不斷重複著
Why? (Ooh, why?)
為什麼呢?

[Bridge: Mark Hoppus]
I know, I know that she hates me
我知道,我知道她恨我
I know, I know she can't take me
我知道,我知道她無法接受我
I hope she knows I can't face myself right now
我希望她知道現在連我也無法面對自己


I don't know, I don't know how it got so bad
我搞不懂,我搞不懂事情怎麼會走向結束
When it got so bad
當一切走向盡頭
I don't know why I make you sad
我搞不懂為什麼我讓你如此難過

She says I'm a scumbag
她說我是個爛人
Wants to take her love back
想要挽回她的愛
Story of my life
我人生中不斷重複的故事啊
Why am I such an asshole?
為何我成了個混球?
Everything is my fault
都是我的錯
Happens every time
不斷重複著
Why? Yeah, yeah
為什麼呢?

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 周里歐 的頭像
    周里歐

    震耳欲聾的樂聲間,聽見自我的聲音

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()