51bqupMStGL._SS500_.jpg

 


We Are The Ocean - All Of This Has To End

All I hope is that you forgive me
你的原諒是我唯一的渴望
And understand how I feel
同時請理解我的感受
All I wanted to do was tell you what was true
我只想將事實告訴你
But it had it's effects I can tell
但我保證它將有所影響

My hearts in broken pieces
我的心已成碎片
But I don't pity myself
但我並不自憐自唉
Cos I'm to blame
因為我活該如此

I couldn't carry on this way
我無法再堅持下去
When all I wanted was to stay
尤其當我只想待在你身邊時
It took it's toll on me
一廂情願的想法令我付出代價
(It's toll on me)
(令我付出代價)
And I will never forget
而我永遠不會忘記
No I will never pretend
不 我永遠不會假裝
It meant nothing to me
這一切對我而言毫無影響

But you were the only thing here
但你是我身邊唯一的事物
But you were the only thing that mattered to me
但你是我身邊唯一在乎的事情
But even when I had to go away
當我必須離開時
You were always on my mind
你總是在我腦海內
But that wasn't enough for you
儘管這一切對你而言毫無意義

My hearts in broken pieces
我的心已成碎片
But I don't pity myself
但我並不自憐自唉
Pity myself
自憐自唉

I couldn't carry on this way
我無法再堅持下去
When all I wanted was to stay
尤其當我只想待在你身邊時
It took it's toll on me
一廂情願的想法令我付出代價
(It's toll on me)
(令我付出代價)
And I will never forget
而我永遠不會忘記
No I will never pretend
不 我永遠不會假裝
It meant nothing to me
這一切對我而言毫無影響

All of this has to end
這一切都將結束
All of this has to end
這一切都將結束

My hearts in broken pieces
我的心已成碎片
But I don't pity myself
但我並不自憐自唉
Cos I'm to blame
因為我活該如此

Yeah

I couldn't carry on this way
我無法再堅持下去
When all I wanted was to stay
尤其當我只想待在你身邊時
It took it's toll on me
一廂情願的想法令我付出代價
(It's toll on me)
(令我付出代價)
And I will never forget
而我永遠不會忘記
No I will never pretend
不 我永遠不會假裝
It meant nothing to me
這一切對我而言毫無影響

All of this has to end
這一切都將結束
(It took it's toll on me)
(一廂情願的想法令我付出代價

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 周里歐 的頭像
    周里歐

    震耳欲聾的樂聲間,聽見自我的聲音

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()