close

 undefined

 

 

SK8 - Fuck Society feat. Sueco

Fuck society
去你的社會
You can't tell me what to fucking do
別告訴我要怎麼活
Fuck sobriety
去你的節制
I'm gon' sip this 1942
我要乾了這瓶龍舌蘭

Fucked up soon as I wake up
一起床就喝掛
I do what I want to
隨心所欲地過活
Fuck a chaser, sipping it straight up
打開醒酒水 一飲而盡
I do what I want to
我隨心所欲地過活
Sick of all the bullshit, I'm so sick of all the lies
受夠各種鳥事 受夠各種謊言
Sick of everyone tryna tell me how to live my life
受夠所有人試圖告訴我人生該怎麼過

I've been drinking
我長期酗酒
I'm not thinking
沒在思考
Fuck you, hate me
去你的 要恨我隨你
Don't care, baby
寶貝 我根本不在乎

Fuck society
去你的社會
You can't tell me what to fucking do
別告訴我要怎麼活
Fuck sobriety
去你的節制
I'm gon' sip this 1942
我要乾了這瓶龍舌蘭
Fucking lie to me
他媽的敢騙我
You don't have a single fucking clue
你根本搞不清楚狀況
Try and fuck with me
試圖搞我
I'm gon' put your face up on the news
我就讓你上明天頭版

Collect your expectations
收起你的期待
I don't got the time
我沒時間陪你攪和
Ask me how I'm doing lately
問我最近如何
I'm doing just fine
我好得很

I've been drinking
我長期酗酒
I'm not thinking
沒在思考
Fuck you, hate me
去你的 要恨我隨你
Don't care, baby
寶貝 我根本不在乎

Fuck society
去你的社會
You can't tell me what to fucking do
別告訴我要怎麼活
Fuck sobriety
去你的節制
I'm gon' sip this 1942
我要乾了這瓶龍舌蘭
Fucking lie to me
他媽的敢騙我
You don't have a single fucking clue
你根本搞不清楚狀況
Try and fuck with me
試圖搞我
I'm gon' put your face up on the news
我就讓你上明天頭版



這首歌於今年1月釋出,
SK8找來Sueco推出這首完全是Pop punk曲風的單曲。
自己是因為最近很關注Sueco而注意到這位新星,
剛好這首歌也很符合過完年後被長輩關心問候的心境。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()