undefined

 

 

 

 

Magnolia Park - Liar
 
Why are you smiling  
為什麼妳還笑得出來?
You stood at my doorstep
站在我家門口 
What are you hiding
妳究竟在隱藏什麼? 
There’s blood on your corset
妳的馬甲上沾染了血跡
It’s 10 in morning
現在是早上10點
Act like I don’t care
我裝作不在乎 
Shouldn’t be fighting   
不該為這些
These feelings that I won’t share 
我不願分享的感受而爭執
 
And why 
為什麼
Can't tell me what's on your mind
不能與我分享妳真實的想法
Your eyes
妳的雙眼
They’re gonna mess with my head 
總會擾亂我的心思
So I said   
所以我說
 
Cause you are a liar
因為妳是個騙子
You’re not my best friend
才不是我的好友
You play with fire
妳玩著火
I wish you’d leave me
我希望妳離開我 
You’re just a liar
妳只是個騙子 
You play with demons
與惡魔玩耍
I wish I left you
我希望自己可以離開妳 
But I was foolish
但我太傻太天真
 
Just a pretty little liar
就是個空有外表的騙子
Thought that your a rider
還以為妳是我的後盾
I can tell that something’s wrong
我知道有些不對勁
But you just say your tired
但妳只說妳累了 
Phantoms in my mind
我心中的幻影叢生
You sneak out at night
妳在夜晚偷溜出門 
You say that he’s just a friend
妳說他只是朋友
But I know that you lie
但我知道妳在說謊
 
And why 
為什麼
Can't tell me what's on your mind
不能與我分享妳真實的想法
(oh na,na,na)
Your eyes
妳的雙眼
They’re gonna mess with my head 
總會擾亂我的心思
So I said   
所以我說
 
Cause you are a liar
因為妳是個騙子
You’re not my best friend
才不是我的好友
You play with fire
妳玩著火
I wish you’d leave me
我希望妳離開我 
You’re just a liar
妳只是個騙子 
You play with demons
與惡魔玩耍
I wish I left you
我希望自己可以離開妳 
But I was foolish
但我太傻太天真
 
Cause you are a liar
因為妳是個騙子
Cause you are a liar
因為妳是個騙子
 
Cause you are a liar
因為妳是個騙子
You’re not my best friend
才不是我的好友
You play with fire
妳玩著火
I wish you’d leave me
我希望妳離開我 
You’re just a liar
妳只是個騙子 
You play with demons
與惡魔玩耍
I wish I left you
我希望自己可以離開妳 
But I was foolish
但我太傻太天真
 
 
 
這首歌收錄在Magnolia Park甫推出的EP"Halloween Mixtape"中,
一聽就愛上了,
很喜歡主唱的harsh sound,
也很喜歡歌詞的部分,
有時候不揭穿,
只是因為怕失去和厭倦了爭執,
而不是真的相信了那些顯而易見的謊言。
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 周里歐 的頭像
    周里歐

    震耳欲聾的樂聲間,聽見自我的聲音

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()