close

500x500.jpg

 

 

Machine Gun Kelly - ​My ex’s Best Friend feat. blackbear

Ayy
You know my ex, so that makes it all feel complicated, yeah
妳認識我前女友 讓這關係變得更為複雜
yeah (It all seems complicated) (這關係變得更為複雜)
I read those texts that you sent to yours, but I'll never say it, yeah
我讀了妳傳給男友的訊息 但我會守口如瓶 yeah (I'll never say—) (我不會透漏)

You walked in my life at 2 AM
妳在凌晨兩點走進我的人生
'Cause my boy's new girl is your best friend
我朋友的新女友是妳的好朋友
Act like you don't see me, we'll play pretend
裝作妳沒看見我 我們可以繼續演戲
Your eyes already told me what you never said
但妳的雙眼已透漏太多妳沒說出口的話語
Now we're in the backseat of the black car, goin' home
現在我們一起坐在黑色汽車的後座回家
When she asked me, "Is it wrong if I come up with you?"
當她問我 "如果我跟你一起上樓是不是錯的可以?"
We're both drunk on the elevator
在電梯裡我們都醉到不行
When I kissed you for the first time in New York City, uh
那是我第一次在紐約市親吻妳

I swear to God, I never fall in love
我向天發誓 我從未墜入愛河
Then you showed up and I can't get enough of it
但當妳出現 讓我無可自拔
I swear to God, I never fall in love
我向天發誓 我從未墜入愛河
I never fall in love, but I can't get enough of it (Yeah)
我從未墜入愛河 但對妳我無可自拔

First off, I'm not sorry, I won't apologize to nobody
首先 我毫無歉意 我不會對任何人道歉
You play like I'm invisible, girl, don't act like you ain't saw me
妳裝作無視於我 女孩啊 別表現得像妳看不見我
Last year was a mess and how I acted was beyond me
去年就像場災難 連我也不知道自己在搞什麼
But the past still revolves me, you text me, I ain't responding
而過去持續圍繞者我 妳傳訊息給我 我不回應
But now shit's done changed, go our separate ways
現在這狗屎般的關係已經改變 我們去往不同的方向
But look at this damage you did to me
但看看妳對我造成的傷害
I still want nothing to do between you and me
對你我的關係我放棄任何嘗試
Please don't say nothin', it all sounds so true to me
什麼都別說了 說什麼對我而言都太真實
We don't got nothin' to say, hey!
我們之間沒什麼好說的了

I swear to God, I never fall in love
我向天發誓 我從未墜入愛河
Then you showed up and I can't get enough of it
但當妳出現 讓我無可自拔
I swear to God, I never fall in love
我向天發誓 我從未墜入愛河
I never fall in love, but I can't get enough of it (Yeah)
我從未墜入愛河 但對妳我無可自拔
I swear to God (I swear to God), I never fall in love
我向天發誓 我從未墜入愛河
Then you showed up and I can't get enough of it (I can't get enough of you)
但當妳出現 讓我無可自拔 (妳讓我無可自拔)
I swear to God (I swear to God), I never fall in love (In love)
我向天發誓 我從未墜入愛河
I never fall in love, but I can't get enough of it (I can't get enough of it; Yeah)
我從未墜入愛河 但對妳我無可自拔

You know my ex, so that makes it all feel complicated, yeah
妳認識我前女友 讓這關係變得更為複雜 yeah (It all seems complicated) (這關係變得更為複雜)
I read those texts that you sent to yours, but I'll never say it, yeah
我讀了妳傳給男友的訊息 但我會守口如瓶 yeah (I'll never say—) (我不會透漏)

 

這首歌是MGK新專輯的第三首單曲,

找來了合作多次的blackbear合作,

這首歌其實並不是那麼的Pop punk,

但目前在告示牌上拿下了串流搖滾榜的第一名,

算是非常好的名次。

歌詞中的"Act like you don't see me, we'll play pretend"

似乎就是在暗示女主角與先前釋出的"Bloody Valentine"是同一人。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()