close

mus000267467.jpg

 

 

Rivers Cuomo - I Was Made For You

Little one, how long I've waited here
小可愛 妳可知我在原地等了多久
Waited for so many lonely years
等了好長的孤單年月
Nobody ever could make me smile
從沒有人能夠讓我真心微笑
'Til you came 'round with your pretty style
直到妳伴著美麗的身影而來

And I will love you so
而我會如此愛妳
And I will love you so
而我會如此愛妳

'Cause I was made for you
只因我是為妳而生
And you were made for me
妳也是為我而存在
And that is all I know
這就是我所知道的世界
You're all that I can see
眼裡只有妳
'Cause I was made for loving you
因為我是為了愛妳而生啊
And all the little things you do
所有妳做的小事
Remind me who I am inside
讓我打從心底認識自己

Happiness is such a fickle thing
幸福是如此善變
Nothing compares to what you can bring
但沒有任何事物足以比擬妳帶給我的快樂
You can bring meaning to what I do
妳總是為我做的任何事情帶來意義
That is why I want to be with you
這也是為什麼我只想與妳在一起

And I will love you so
而我會如此愛妳
And I will love you so
而我會如此愛妳

'Cause I was made for you
只因我是為妳而生
And you were made for me
妳也是為我而存在
And that is all I know
這就是我所知道的世界
You're all that I can see
眼裡只有妳
'Cause I was made for loving you
因為我是為了愛妳而生啊
And all the little things you do
所有妳做的小事
Remind me who I am inside
讓我打從心底認識自己

My darling, I need you
親愛的 我需要妳
I'd give myself to please you
我願付出所有討好妳
My darling, I need you
親愛的 我需要妳
I want you to be mine
我只想獨佔著妳

'Cause I was made for you
只因我是為妳而生
And you were made for me
妳也是為我而存在
And that is all I know
這就是我所知道的世界
You're all that I can see
眼裡只有妳
'Cause I was made for you
只因我是為妳而生
And you were made for me
妳也是為我而存在
And that is all I know
這就是我所知道的世界
You're all that I can see
眼裡只有妳
'Cause I was made for loving you
因為我是為了愛妳而生啊
And all the little things you do
所有妳做的小事
Remind me who I am inside
讓我打從心底認識自己
Remind me who I am inside
讓我打從心底認識自己
Remind me who I am inside
讓我打從心底認識自己


總是偷偷地播著這首歌告白,
那些無法直視對方說出口的字句,
都在這歌詞裡了,
但幸福終究是善變的,
請好好照顧自己...

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()