close

fec74cfc05471255d6909f5836253879.640x640x1.jpg

 

Papa Roach ft. Skylar Grey - Periscope

I want to feel your wreckage
我想親身走進你心裡的失事現場
It's a firestorm
儘管已化作火海
I'm falling like a loaded weapon
In your arms
像把上膛的武器跌進妳懷裡
Paranoid, it might be reckless
偏執如我,可能有些魯莽
No matter what I say
無論我說些什麼
It's only going to steal your breath
都只會讓妳喘不過氣
And slip away
然後悄悄離開

I don't want to dive in first
我不願搶先潛入
You don't want to hear these words
妳不想聽這些話語
It's only gonna make it worse
這只會使情況變得更糟
You don't want to live that curse
妳不想活在這樣的詛咒下
You're telling me to keep my hope
所以妳要我保持希望
'Cause you've got a heart of gold
因為妳有顆善良的心
But maybe you should let me go
但也許妳該放我走
I'll love you through a periscope
讓我透過潛望鏡繼續愛著妳

You wear your heart so fearless
你有顆無畏的心
It's like it doesn't breathe
堅強的似乎不需呼吸
You push away my demons when they torture me
你趕走所有折磨我的心魔
Don't think that I can fight this pressure
從沒覺得我能對抗這些壓力
Pulling me underneath
將我往下拉墜著
It's like I've got the whole world tied around my feet
活像整個世界都綁在我腳上般沉重

I don't want to dive in first
我不願搶先潛入
You don't want to hear these words
妳不想聽這些話語
It's only gonna make it worse
這只會使情況變得更糟
You don't want to live that curse
妳不想活在這樣的詛咒下
You're telling me to keep my hope
所以妳要我保持希望
'Cause you've got a heart of gold
因為妳有顆善良的心
But maybe you should let me go
但也許妳該放我走
I'll love you through a periscope
讓我透過潛望鏡繼續愛著妳

Oh, through a periscope
Oh, 透過潛望鏡
Oh, I-I'll love you through a periscope
Oh, 我會透過潛望鏡繼續愛著妳
Oh, through a periscope
Oh, 透過潛望鏡
Oh, I-I'll love you through a periscope
Oh, 我會透過潛望鏡繼續愛著妳

I don't want to dive in first
我不願搶先潛入
You don't want to hear these words
妳不想聽這些話語
It's only gonna make it worse
這只會使情況變得更糟
You don't want to live that curse
妳不想活在這樣的詛咒下
You're telling me to keep my hope
所以妳要我保持希望
'Cause you've got a heart of gold
因為妳有顆善良的心
But maybe you should let me go
但也許妳該放我走
I'll love you through a periscope
讓我透過潛望鏡繼續愛著妳

Oh, 透過潛望鏡
Oh, I-I'll love you through a periscope
Oh, 我會透過潛望鏡繼續愛著妳


Papa Roach這麼多年來曲風幾乎一直在改變,
從最早的Rap metal,
到現在大量使用電子元素的Hard rock,
主唱Shaddix的嗓子一直都保持得很好,
現場的張力十足。
主唱Shaddix表示:
「'Periscope'的靈感來自:有時在一段關係中你可能不值得被愛,
或著另一個人可能不值得你的愛,
對於使這段關係走上軌道需要付出多少努力而感到掙扎。」

 

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()