close

 undefined

 

 

Solence - Animal in Me

(The animal in me)
我心內的野獸

I've got an animal inside of me
我的心內住著野獸
I'm getting sick, sick, sick of fucking
隨著我越加虛弱
Pushing it down, pushing it down
令其難以壓抑
I feel it crawling underneath my skin
感覺它正在皮膚下蠢蠢欲動
I'm counting six, six seconds
我倒數六秒
'til I'm letting it out, letting it out
接著我任其肆虐

When I look in the mirror
當我看著鏡中倒影
I know what I see
很清楚自己看到了
The animal in me
我心內的野獸
One with the demon
既是惡魔
One with the beast
也是野獸
The animal in me
我心內的野獸
(Monster)
(怪物)

I'm gonna show them what I have become
我將展現真實的自我
I'm gonna burn, burn, burn
將一切
Burn them all to the ground
化為灰燼
All to the ground
化為灰燼

All the times they didn't believe in me
一直以來沒人相信我
For all the times they cut me and made me bleed
一直以來他們對我的傷害留下傷口
For all the times they said I wasn't good enough
一直以來他們總嫌我不夠優秀
They'll see I've got a monster, monster within
他們將見證 我體內的怪物

When I look in the mirror
當我看著鏡中倒影
I know what I see
很清楚自己看到了
The animal in me
我心內的野獸
One with the demon
既是惡魔
One with the beast
也是野獸
The animal in me
我心內的野獸
(Monster)
(怪物)

Come a little closer
靠近一點
If you look into my eyes
如果你看著我的雙眼
Do you see what I see
是否能夠跟我一樣看見
I've got an animal, animal, animal in me
我心內的野獸
Go!

When I look in the mirror
當我看著鏡中倒影
I know what I see
很清楚自己看到了
The animal in me
我心內的野獸
One with the demon
既是惡魔
One with the beast
也是野獸
The animal in me (the animal in me)
我心內的野獸
Animal in me
心內的野獸
Animal in me
心內的野獸
The animal in me
我那心內的野獸



Solence於2012年自瑞士成軍,
由4個音樂學院的學生所組成。
早期以搖滾/金屬曲風翻唱主流歌曲而成名,
在2019年推出首張專輯"Brothers"。
其曲風偏向Progressive metal, metal並加入大量電子元素,
相較美國樂團的metalcore,
有時候總覺得鼓聲與bass的部分有點太少不夠爽,
反而著重於呈現主唱的聲線,
不過主唱的嗓子的確好的沒話說。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()