close

81WHjimpplL._SS500_.jpg

 

 

ILLENIUM - Good Things Fall Apart ft. Jon Bellion (Travis Barker Remix)

Did I say something wrong?
是我說錯話了嗎?
Did you hear what I was thinking?
妳有聽懂我真正的想法嗎?
Did I talk way too long
是不是那晚我花太長時間向妳傾訴
When I told you all my feelings that night?
我所有的感覺呢?
Is it you? Is it me?
是妳? 還是我呢?
Did you find somebody better?
妳是否已找到了更好的人?
Someone who isn't me
那個不是我的某人
'Cause I know that I was never your type
因為我很清楚我從來都不是妳的菜
Never really your type
從來都不是妳的菜

Overthinking's got me drinking
過度思考讓我放縱飲酒
Messing with my head, woah
攪亂了我的腦袋 woah

Tell me what you hate about me
告訴我 妳痛恨我哪些部分吧
Whatever it is, I'm sorry
不論是什麼 我都很抱歉
Yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
I know I can be dramatic
我知道我有些戲劇化
But everybody said we had it
但大家都說很看好我們
Yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
I'm coming to terms with a broken heart
我逐漸接受心碎的事實
I guess that sometimes good things fall apart
我猜有時候美好的事物終究會消散

When you said it was real
當妳說這段感情不帶虛假
Guess I really did believe you
我想我真的曾經相信了妳
Did you fake how you feel
當時妳是否掩飾了真正的感受
When we parked down by the river that night?
當我們在把車停在河岸邊的那個夜晚?
That night, that night
那個夜晚 那個夜晚
When we fogged up the windows in your best friend's car
當我們的呼吸使得妳好朋友的車子玻璃佈滿霧氣
'Cause we couldn't leave the windows down in December
只因十二月的寒冷讓我們無法搖下窗戶
Woah

Tell me what you hate about me
告訴我 妳痛恨我哪些部分吧
Whatever it is, I'm sorry
不論是什麼 我都很抱歉
Yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
I know I can be dramatic
我知道我有些戲劇化
But everybody said we had it
但大家都說很看好我們
Yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
I'm coming to terms with a broken heart
我逐漸接受心碎的事實
I guess that sometimes good things fall apart
我猜有時候美好的事物終究會消散

Overthinking's got me drinking
過度思考讓我放縱飲酒
Messing with my head, oh
攪亂了我的腦袋 oh

Tell me what you hate about me (Tell me)
告訴我 妳痛恨我哪些部分吧 (告訴我)
Whatever it is, I'm sorry (Oh, I'm sorry)
不論是什麼 我都很抱歉 (Oh 我很抱歉)
Yeah, yeah, yeah (Oh, I'm sorry)
Yeah, yeah, yeah
I know I can be dramatic (I know I can be)
我知道我有些戲劇化
But everybody said we had it (Woo)
但大家都說很看好我們
Yeah, yeah, yeah
Yeah, yeah, yeah
I'm coming to terms with a broken heart
我逐漸接受心碎的事實
I guess that sometimes good things fall apart
我猜有時候美好的事物終究會消散


這首歌由美國DJ Illenium所寫並邀請饒舌歌手Jon Bellion跨刀獻聲,
之後又邀請了blink-182的鼓手Travis Barkr Remix並配上鼓點,
非常喜歡Travis的改編,
讓這首歌有人完全不同的感覺與氛圍,
也更讓人佩服Travis的音樂才華了。
歌詞"I guess that sometimes good things fall apart"更是讓人心有戚戚焉。
下方附上原版MV:

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()