ab67616d0000b2730f1dd38bc67d3ea24fe9bd7e.jpg

 

 

Bowling For Soup - Erase Me (feat. 10K.Caash)

My shawty yea yea that's my baby
我的美人啊 是的 是的 那是我的寶貝
Oh Lordy man I hope she don't erase me
喔 上帝啊 我希望她不會將我消去

She said I don't spend time like I really should
她說我沒有盡到足夠的義務給予陪伴
She said she don't know me
她說她不懂我
Anymore
再也不
I think she hates me deep down, I know she does
我想她真的超級恨我 我知道她是
She wants to erase me, hmm
她想要將我消去 hmm

A couple days no talking, I seen my baby
經過幾天毫無交談 我遇見了她
And this what she tells me
以下是她告訴我的

She said
她說
I keep on running, keep on running
我持續逃跑 持續逃跑
And nothing works
但毫無用處
I can't get away from you, no
我就是無法離開你 無法
I keep on ducking, keep on ducking
我持續閃躲 持續閃躲
And nothing helps
但毫無幫助
I can't stop missing you
我無法停止思念妳

It's like I'm her new nightmare, she ain't escapin'
我就像她新的噩夢般 但她不是在逃避現實
It makes me feel a bit complete, yeah
這令我感到有些圓滿 是的
Knowing someone you love don't feel the same way about ya
如果知曉你愛的人跟你沒有分享同樣感覺的話
Memories they soon delete, hmm
回億會瞬間刪除的 hmm

A couple weeks no talking, I seen my baby
經過幾天毫無交談 我遇見了她
I've missed you so damn much, hey
我超級無敵想妳的 hey
I wish we could start over, I told my baby
我告訴我的寶貝 我希望我們可以重新來過
This what this bitch tells me
而以下是這婊子對我說的

She said
她說
I keep on running, keep on running
我持續逃跑 持續逃跑
And nothing works
但毫無用處
I can't get away from you, no
我就是無法離開你 無法
I keep on ducking, keep on ducking
我持續閃躲 持續閃躲
And nothing helps
但毫無幫助
I can't stop missing you
我無法停止思念妳

'Cause I'm in the magazines
因為我躍上雜誌
On the T-V
在電視節目登場
No matter where you are you might hear me
無論妳人在哪都會聽見我的聲音

I'm in the magazines
我躍上雜誌
On the T-V
在電視節目登場
No matter where you go you might see me
無論妳人在哪都會看見我的身影

Yeah it was first glance
Yeah 儘管只是驚鴻一瞥
And I knew I had the chance
我就知道我有機會
I was like you so sweet then you gave me your hand
我就像妳那般甜蜜 而妳讓我牽起妳的手
Bad thoughts but you care
妳在乎我所有糟糕的念頭
Never alone you there
伴我左右讓我遠離孤單
It's just me and you give a fuck who care
只有妳真正地在乎我
But sometimes we argue gotta speak about some things when we don't want to
但有時的爭吵讓我們必須把不想說的事情講開
We gotta carry our pain when we don't want to
我們得違背自我背負著苦痛
We gotta stand in the rain when we don't want to
儘管不適我們也得站在雨中面對

[Verse 4, 10k.Caash]
Girl please don't erase me
女孩請別消去我
Why he gotta race me it's cool I really do no chasin'
為什麼他要逼我參與比賽 是蠻酷的 但我真的懶得追逐
From the bottom I can really say
打從心底我可以誠摯地說
Top scholar swear her brain so amazing
頂尖的學者發是她的腦袋驚奇地好
Big baller swear I'm sitting were the braves at
偉大的芭蕾舞者發誓我正坐在勇者之位
Not a model but I swear she look amazing
她不是模特兒 卻令人驚豔
My shawty yea yea that's my baby
我的美人啊 是的 是的 那是我的寶貝
Oh Lordy man I hope she don't erase me
喔 上帝啊 我希望她不會將我消去

I keep on running, keep on running
我持續逃跑 持續逃跑
And nothing works
但毫無用處
I can't get away from you, no
我就是無法離開你 無法
I keep on ducking, keep on ducking
我持續閃躲 持續閃躲
And nothing helps
但毫無幫助
I can't stop missing you
我無法停止思念妳

She said
她說
I keep on running, keep on running
我持續逃跑 持續逃跑
And nothing works
但毫無用處
I can't get away from you, no
我就是無法離開你 無法
I keep on ducking, keep on ducking
我持續閃躲 持續閃躲
And nothing helps
但毫無幫助
I can't stop missing you
我無法停止思念妳


Bowling For Soup成軍於1994年美國德州,
曲風主要為Pop punk與Power pop,
也是少數20幾年來始終如一沒有變過的樂團。
這首歌是翻唱知名嘻哈歌手Kid Cudi的歌曲,
翻唱歌曲一直是BFS的強項,
甚至發過翻唱專輯,
整張專輯都在翻唱別人的歌曲。
主唱Jaret在跟老婆離婚後,
胖得有夠誇張...
都快超過他們的吉他手了...
但Jaret的嗓子這麼多年了,
都還是保持得這麼好,
也算是讓人難以置信。

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 周里歐 的頭像
    周里歐

    震耳欲聾的樂聲間,聽見自我的聲音

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()