close

500x500.jpg

 


The Used - All That I've Got
  

So deep that it didn't even bleed and catch me
多麼深刻,內心甚至來不及淌血與察覺
Off guard, red handed
毫無防備,雙手鮮血
Now I'm far from lonely
現在我已遠離寂寞
Asleep I still see you lying next to me
睡夢中,我依然見你躺於身旁
So deep that it didn't even bleed and catch me I..
多麼深刻,內心甚至來不及淌血與察覺 而我...

I need something else
我需要其他事情轉移注意
Would someone please just give me
有人願意幫助我嗎?
Hit me, knock me out
揍我,將我敲昏
And let me go back to sleep
讓我回到睡夢中
I can laugh
我還能放肆大笑
All I want inside I still am empty
但內心中依舊空虛
So deep that it didn't even bleed and catch me I...
多麼深刻,內心甚至來不及淌血與察覺

I'll be just fine
我終究會沒事
Pretending I'm not
假裝著我不是
I'm far from lonely
我遠離了寂寞
And it's all that I've got
而這就是我所得到的一切

I'll be just fine
我終究會沒事
Pretending I'm not
假裝著我不是
I'm far from lonely
我遠離了寂寞
And it's all that I've got
而這就是我所得到的一切

I guess, I remember every glance you shot me
我猜,我記得所有你給我的眼神
Un-harmed, I'm losing weight and some body heat
無傷大雅地,我失去了體重和些許體溫
I squoze so hard
我壓得如此用力
I stopped your heart from beating
阻止了你的心跳
So deep that I didn't even scream fuck me, I..
多麼深刻,我甚至來不及大聲咆嘯我這混蛋,而我...

I'll be just fine
我終究會沒事
Pretending I'm not
假裝著我不是
I'm far from lonely
我遠離了寂寞
And it's all that I've got
而這就是我所得到的一切

I'll be just fine
我終究會沒事
Pretending I'm not
假裝著我不是
I'm far from lonely
我遠離了寂寞
And it's all that I've got
而這就是我所得到的一切

And it's all that I've got
而這就是我所得到的一切
Yeah, it's all that I've got
Yeah,這就是我所得到的一切
It's all that I've got
這就是我所得到的一切
It's all that I've got
這就是我所得到的一切
It's all that I've got!
這就是我所得到的一切

So deep that it didn't even bleed and catch me
多麼深刻,內心甚至來不及淌血與察覺
So deep that I didn't even scream fuck me
多深刻,我甚至來不及大聲咆嘯我這混蛋

I'll be just fine
我終究會沒事
Pretending I'm not
假裝著我不是
I'm far from lonely
我遠離了寂寞
And it's all that I've got
而這就是我所得到的一切
I'll be just fine
我終究會沒事
Pretending I'm not
假裝著我不是
I'm far from lonely
我遠離了寂寞
And it's all that I've got
而這就是我所得到的一切

And it's all that I've got
而這就是我所得到的一切
Yeah, it's all that I've got
Yeah,這就是我所得到的一切

這是我很喜歡的一首歌,
歌的背景是在第二張專輯中,
主唱Bert的小狗被車撞死了,
因此他寫下這首歌作為紀念,
只能說Bert在第二張專輯的錄製期間蠻衰的... 

 

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()