close

【中文歌詞】blink-182 - TURN THIS OF

 

 

blink-182 - TURN THIS OFF!

[Verse 1: Tom Delonge, Mark Hoppus]
If you're too sensitive, well turn this off
如果你太敏感 就關掉這首歌吧
If you're offended by these words, then please fuck off
如果你被以下歌詞冒犯 請你滾遠點
If you're an asshole (Oh-oh) with a dick, then that's something I can lick
如果你是個帶把的混蛋 也許我可以幫你舔舔
Then maybe we can call ourselves proctologists
也許我們可以自稱為腸胃科醫師

[Verse 2: Mark Hoppus, Tom Delonge]
When I first took you out to sushi on a date
當我在第一次約會帶妳去吃壽司後
You took me home, I sadly pumped away
妳帶我回家 而我不幸地早洩
On your stomach (Oh-oh), face or ass, it's your fault that I came fast
在妳的肚子、臉或屁股上 都是妳的錯 讓我這麼快就射了
So don't blame it on me, that's a you thing
所以別責怪我 這都是妳的問題



闊別多年blink-182又推出了簡短、下流且白爛的歌曲,
不同的是在開頭先做出聲明避免PC狂熱者來靠北歌詞內容,
有趣的是turn this off也可以翻譯成降低性慾(興趣),
呼應前一句的too sensitive。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()