close

undefined

 

 

 

Jack Kays - BARELY ALIVE

I feel so alone
我感到萬分孤獨
And I, I don't have a home
我啊 無家可歸

Oh my, I am wasting my time
天啊 我正虛度人生
I try pretending I'm fine
我試圖假裝一切如常
As I wither away, remember my name down the line
當我離去時 請記住我的名字
I am barely alive
因為我快撐不下去了

Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh-ooh

And I have nothing but pride
我啊 除了自尊一無所有
And I am losing my mind
我啊 正邁向瘋狂

I am wasting my time
我正虛度人生
I try pretending I'm fine
我試圖假裝一切如常
As I wither away, remember my name down the line
當我離去時 請記住我的名字
I am barely alive
因為我快撐不下去了

Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, ooh
Ooh-ooh, ooh-ooh-ooh


這首歌收錄於Jack Kays於2021年發行的專輯"MIXED EMOTIONS"中,
典型的folk曲風搭配黑暗到不行的歌詞,
算是他近期的代表作,
很喜歡"And I have nothing but pride"這句歌詞,
到底是我不肖這世界,
還是這世界其實根本不在乎我呢?

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()