close

undefined

 

 

 

Heart Attack Man - Old Enough 2 Die

This was such a lovely evening
這是多麼美好的夜晚
But your mother ruined everything
妳媽卻毀了這一切
We could be a happy family
我們本可成為快樂的家庭
But you wanna run away from me
但妳想逃離我身邊
Pop
The trunk
打開後車箱
And grab
My gun
拿出我的槍
And make my way back to
讓我回到
Our final resting place
我們安息之處
There’s no way in hell I’ll ever let you go
我不可能放妳走
I’m gonna take you out
我要帶妳出門
Take you with me
將妳帶在身邊

This was such a lovely evening
這是多麼美好的夜晚
We’re gonna make the headlines tomorrow
明天我們將會躍上頭條
A celebration gone so horribly awry
一場走調的生日派對
Father kills his wife and daughter
父親殺害其妻與女兒

Yes
是的
I know
我知道
You’re 10
Years old
妳才10歲
But you’re still old enough to die
但妳的年紀已經大到足以死去
Right
Here right now
此時此地
I can’t stand thе thought of going this alone
我無法忍受一個人離去的想法
I’m gonna take you out
我要帶妳出門
Take you with me
將妳帶在身邊

Standing scared, at the end of the barrel
害怕地站在槍管的盡頭
Happy birthday baby girl
生日快樂啊寶貝女兒
Old enough to die
是時候死去了
Old enough to die
是時候死去了
Old enough to die
是時候死去了


這首歌於今年7月以單曲的形式釋出,
以輕鬆慢板且愉快的曲調,
描述主人翁父親殺害妻子與女兒的故事。

arrow
arrow

    周里歐 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()